שיקום וחזרה לאימונים לאחר קרע לברום בכתף?

קרע לברום בכתף

עבודה על טווח התנועה וטיפולי פיזיותרפיה ממושכים מהווים חלק אינטגרלי מתהליך שיקום וחזרה לאימון לאחר קרע לברום בכתף. צריך להבין כי חומרת הקרע תהווה גורם ישיר על משך תהליך השיקום, ועל כן יש לבחון כל מקרה לגופו אם רוצים להבין את חומרת המצב באופן פרטני.

התמודדות עם קרע שמוביל בסופו של דבר להפסקה עם האימונים זה בוודאי דבר שיכול להיות מתסכל ולפגעו רבות בשגרת החיים, אך תנו לנו לומר לכם שזה לא צריך לתסכל אתכם יותר מידי, שכן יש לא מעט דברים שניתן לעשות על מנת להאיץ את השיקום.

תאיצו את הליך השיקום

הדרך הטובה ביותר להאיץ את הליך השיקם לאחר קרע לברום בכתף זה להקשיב להנחיות הרופא, להאמין בעצם ולא לוותר לעצמכם לאורך טיפולי הפיזיותרפיה והשיקום, על האף הקשיים. אם תפגינו עקשנות ותתמידו בניסיונות שלכם להשתקם, התוצאות יהיו בהתאם ותוכלו להרגיש במיטבכם בסופו של דבר.

תעשו עצמכם טובה ותעברו את הטיפול והשיקום אך ורק אצל רופא פציעות ספורט כמו ד"ר ליאור לבר, שמתמחה בטיפול בפציעות מהסוג הזה ומחזיק במוניטין מעולה. כך תדעו שאתם לא מפקירים את הבריאות שלכם ונותנים לטוב ביותר לעזור לכם עם הניסיון שלו בסופו של דבר.

הליך שיקום ממושך שדורש סבלנות

נדרשת מכם סבלנות ואורך רוח על מנת לראות את התוצאות של הליך השיקום לאחר קרע לברום בכתף. כך שאתם צריכים להגיע עם ההבנה שהשינוי לא יגיע בתוך רגע. רק כך תוכלו להפוך את הכול להרבה יותר קל בשבילכם וזה ללא ספק משהו שיוכל לאפשר לכם לדעת שאתם הולכים בכיוון הנכון עם הדרך שבה אתם מחליטים לעשות כל דבר שנוגע לשיקום שלכם לאחר הפציעה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
החלפת מפרק ירך
החלפת מפרק הירך, נעשה על ידי ניתוח המפרק בין אם הוא שחוק או פגום. המנתח מחליף את המפרק הישן במפרק...
קרא עוד »
ינו 21, 2021
מטבח – הלב של הבית
לבנות את הבית החדש שעליו חלמתם מזה שנים זה דבר מרגש ללא כל צל של ספק, ובהחלט כדאי להשקיע מחשבה בתכנון...
קרא עוד »
אוג 01, 2014
מי צריך שירותי סיעוד
כל אחד אשר ירצה בכך יוכל להשיג לעצמו שירותי סיעוד עם מטפלות סיעודיות אשר יספקו לו מענה מקיף וזאת בכל...
קרא עוד »
נוב 08, 2016